Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Η απάντηση ενός μαθητή της Δήμητρας Πλαστή

Όταν ήμουνα παιδί και πήγαινα σχολείο η Δήμητρα η δασκάλα μου με έβαζε στο τελευταίο το θρανίο. Το μάθημα όταν δεν ήξερα με μάλωνε πολύ μου τράβαγε το αυτί όταν δεν είχα γράψει αντιγραφή και τώρα που μεγάλωσα και γράμματα έχω μάθει εύχομαι στην δασκάλα μου την Δήμητρα να τα χιλιάσει. Απάντηση σου δίνω δασκάλα μου καλή ο πρώην δήμαρχος δεν έτρεχε την Αράχοβα  να φτιάξει.Τις παντρεμένες μάζεψε και τις έβαλε για δουλεία και τα παιδιά μας είναι άνεργα και σκέφτονται την ξενιτιά. Επί ημερών του πρώην υπουργού τουρισμού Αβραμόπουλου που τον είχε φέρει στην Αράχοβα ήθελε να φτιάξει το τελεφερίκ να ξεκινά από του Λάζαρου την βρύση. Οι επισκέπτες δεν ήθελε να μπαίνουν μέσα στην Αράχοβα ερχόμενοι από Αθήνα αλλά να μπαίνουν στο τελεφερίκ και να τους ανεβάζει στον Παρνασσό. Την Δ ζώνη την έφτασε μέχρι την Πάνια για να εξυπηρετήσει τα προσωπικά του συμφέροντα"τα χωράφια τα οποία έχει". Αυτός είναι ο πρώην δήμαρχος, ο κόσμος έχει μνήμη δασκάλα μου καλή...

ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ