Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Καταγγελία για Αράχωβα

Καταγγελία για Αράχωβα
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ κατ αρχάς.Κατά δεύτερον,θα ήθελα να καταγγείλω ότι στην Αράχωβα,όπου έτυχε να βρεθώ για λίγο αυτές τις μέρες με τα παιδιά μου,πολύ μικρής ηλικίας,δεν υπήρξε εστιατόριο ή καφετέρια όπου να μήν κάπνιζε άνθρωπος...
παρόλες τις ενστάσεις μου όπου βρισκόμασταν με την οικογένειά μου,οι εστιάτορες έλεγαν στον κόσμο ότι επιτρέπεται το κάπνισμα....κανένας σεβασμός....ειδικά προς αυτά τα παιδάκια που δεν μπορούσαν ν αναπνεύσουν όπως μου έλεγαν.Θα ήθελα να καταλάβω κατι.Το Κράτος κάνει τα στραβά μάτια στην Αράχωβα γιατί έχει πάλι κέρδος?κι άλλες μίζες ?η Αράχωβα δεν είναι Ελλάδα?Αν μη τι άλλο τι ψηφίζουν νόμους αν δεν τους εφαρμόζουν κατά γράμμα?εγώ άλλαξα τρείς καφετέριες για να βρω μέρος όπου δεν κάπνιζαν και τελικά μου παν ότι κακώς άλλαζα καφετέριες αφού παντού καπνίζουν.ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ......Κανείς δεν νοιάζεται πιά για τίποτε?ακόμη κι αυτοί που φύσαγαν τον καπνό στα παιδάκια μου θέλουν να λέγονται άνθρωποι?εγώ τους λέω υπανθρώπους και ρεμάλια που νοιάζονται μόνο για την πάρτη τους.....αυτός ειναι ο Ελληνας,αυτές τις αρχές δίνει στα παιδιά του κι εξ αιτίας του ειμαστε στο χάλι που είμαστε...απο έλλειψη συνείδησης,ανθρωπισμού και Παιδείας.
ΕΓΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΑΧΩΒΑ ΑΝΕΞΈΛΕΓΚΤΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.