Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Ποτό στην Αράχωβα, μόνο 13 ευρώ !


Bρεθηκα λοιπον αυτες τις μερες στην Aραχωβα και οπως ολη η νεολαια ετσι κι εγω θελησα να πιω το ποτο μου σε ενα απο τα οχι και πολλα θα ελεγα μαγαζια της Αραχωβας.. Ολα καλα ως εδω.. Αυτο ομως που πραγματικα με εβγαλε απο τα ρουχα μου ειναι οτι ενα ποτο (chivas σκετο) μου κοστισε ουτε λιγο ουτε πολυ 13 ολοκληρα ευρω.. Ναι καλα ακουσατε 13 ευρω..2 ποτα ηπιαμε με ενα φιλο μου και πληρωσαμε 26 ευρω.. Αισθανθηκα πολυ γελοιος που καταφεραν με εναν τετοιο τροπο να με εξαπατησουν.. Εγω διατηρω μαγαζι με ζωοτροφες και ενα σακι καλαμποκι το αγοραζω 12 ευρω και το πουλαω 13 και με ποναει η μεση μου... Αυτοι ποσο αγοραζουν τελος παντων την ποσοτητα του ποτου που πληρωσα εγω 13 ευρω? Που ειναι η αρμοδια υπηρεσια καιρδοσκοπειας να επεμβει..? Μια μικρη ερευνα θα σας πεισει το ονομα του μαγαζιου μου διαφευγει αλλα δεν θα δυσκολευτητε και πολυ να το βρειτε.. Αλλωστε δεν ειναι και πολλα..φυσικα για αποδειξη ουτε λογος...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ