Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Ένας μήνας NTEFI

Ένας μήνας συμπληρώθηκε χθες που το ntefi έκανε την πρώτη του ανάρτηση. Και θέλω να αναφερθώ λίγο σε αυτό,όπως οι φίλοι μου γνωρίζουν αυτό ήθελα να το κάνω πριν περίπου 2 χρόνια αλλά εφόσον δεν ζούσα στην Αράχωβα δεν μπορούσε να δημιουργηθεί και το blog. Έχοντας μια συζήτηση με έναν φίλο μου για το συγκεκριμένο θέμα μου λέει θα το ονομάσεις ntefi. Στην αρχή λοιπόν μου φάνηκε χαζό σαν όνομα αλλά το ntefi βγήκε από το nte"αρχικό του ntelali" και το efi το όνομά μου. Να ευχαριστήσω γι αυτό τον κ.Στάθη Ρέββα"δεν τον ρώτησα και ελπίζω να μην θυμώσει γι αυτό"...!!
Οι χώρες που διαβάζουνε ntefi είναι οι εξής:
Ελλάδα

Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής

Κροατία

Καναδάς

Κύπρος
Kατάρ

Γαλλία
Γερμανία

Ιταλία

Ηνωμένο Βασίλειο

Ινδία

Βέλγιο
Δανία
Εγώ ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους κλείνοντας τον μήνα με 4.143 κλίκ μέχρι αυτή την στιγμή.