Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Δεν έχω πάει ούτε Αράχωβα ούτε Μύκονο αλλά έχουμε φτιάξει με την φαντασία μας μια βάρκα και περνάμε καλά

Δεν έχω πάει ούτε Αράχωβα ούτε Μύκονο αλλά έχουμε φτιάξει με τον άντρα μου με την φαντασία μας μια βάρκα βάζουμε και τα παιδιά μας μέσα και ταξιδεύουμε στα νησια του μυαλού και του χάρτη μας.
Η Ευγενία Χατζηπαύλου είναι μία 45χρονη μητέρα τριών παιδιών. Εργάζεται στο δήμο Περιστερίου στο τομέα της καθαριότητας. Η Ευγενία αποφάσισα να διεκδικήσει το δικαίωμά της στην ανώτατη μόρφωση και το πέτυχε. Έδωσε πανελλήνιες και πέρασε δεύτερη στο Πάντειο Πανεπιστήμιο στο τμήμα Κοινωνιολογίας.''Εγκατέλειψα το σχολείο στα 19 μου γιατί παντρεύτηκα. 25 χρόνια μετά αποφάσισα να πραγματοποιήσω το όνειρό μου. Διάβαζα παντού, στο λεωφορείο, στο διάλειμμα, τη νύχτα παντού. Τσακωνόμουν μάλιστα με τον μικρότερο γιο μου για το λεξικό των Αρχαίων. Διάβασα πολύ, κουράστηκα, το πάλεψα και δικαιώθηκα από το αποτέλεσμα'', δήλωσε η ίδια στην κάμερα του ALTER.
Επόμενος στόχος της είναι να πάρει και το πτυχίο και να μπορέσει να εργαστεί πάνω στο αντικείμενο των σπουδών της.