ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019 και ώρα 16:00-20:00 στο αμφιθέατρο
του Λαογραφικού Μουσείου Αράχωβας, θα πραγματοποιηθεί σεμινάριο, με αντικείμενο τις ανθρώπινες και δημόσιες
σχέσεις στον τουρισμό.
Θα διδάξει ο κ. Νότης Μαρτάκης, καθηγητής και
μέντορας του Μητροπολιτικού Κολεγίου για τα πανεπιστημιακά προγράμματα
τουριστικών σπουδών.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες και
εργαζόμενους που ασχολούνται στον τομέα του τουρισμού.
Η
συμμετοχή είναι δωρεάν.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
α. Ελευθερία
συμπεριφοράς/ιδιωτικότητα
β. Όρια ελευθερίας
συμπεριφοράς/Νόμοι/Κανόνες (Απαλλοτρίωση ελευθερίας στο όνομα της ομαλής
λειτουργίας των Κοινωνιών).
γ. Η συμπεριφορά του
καταναλωτή διακοπών
δ. Οι ανθρώπινες σχέσεις
στον Τουρισμό (Υπηρεσία του ανθρώπου προς τον άνθρωπο)
ε. Τα κίνητρα των
ανθρώπινων πράξεων: πολεμικό (αθλητισμός, περιπέτεια), κίνητρο αναγκών
(αυτοσυντήρηση-ασφάλεια), κίνητρο χαράς (ψυχαγωγία) και κίνητρο στοργής (φιλία,
ανθρωπισμός).
Στ. Ο άνθρωπος κατά τον
Ιονέσκο (συμπεριφορά).
Διάρκεια:
60 λεπτά.
Β. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ώρα 17:15 – 18:15
α.
Ο άνθρωπος ως κοινωνικό όν.
β.
Τα στοιχεία της επικοινωνίας : Πομπός-δέκτης- μήνυμα (ανάλυση).
γ.
Η κουλτούρα ( ανάλυση συνθετικών στοιχείων)
δ.
Η μετάδοση μηνυμάτων (μαζοψυχή/συλλογική συνείδηση).
ε.
Λογική/Θυμικό
στ.
Λογική-πειθώ-επιχείρημα
ζ.
Θυμικό-υποβολή-αξίωμα(δόγμα).
η.
Συνειδητό-Υποσυνείδητο
θ.
Εφαρμογές της υποβολής ( πείραμα Παυλώφ) στον Τουρισμό.
ι.
Χρωματοθεραπεία (επηρεασμός των χρωμάτων στη συμπεριφορά του πελάτη).
Διάρκεια
: 60 λεπτά
Διάλειμμα 18:15 – 18:30
Γ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ώρα 18:15 – 19:15
α.
Ορισμός- Ανάλυση
β.
Η εμπιστοσύνη στη σχέση του παρόχου των υπηρεσιών με τον καταναλωτή
γ.
Ο «γυάλινος πύργος» ως εφαρμογή των εσωτερικών και εξωτερικών δημοσίων σχέσεων.
δ. Εσωτερικές δημόσιες
σχέσεις (σχέσεις διοίκησης-εργαζομένων, κίνητρα αποδοτικότητας-Βιομηχανικές
Σχέσεις).
ε. Εξωτερικές Δημόσιες
Σχέσεις (Σχέσεις επιχείρησης – πελάτη κατά την παραμονή του στην επιχείρηση και
μετά την αποχώρησή του).
Διάρκεια
: 60 λεπτά.
Δ. CASE STUDIES,
ώρα
19:15 – 19:45
α.
Το χαμόγελο ως μέσο προσέγγισης
β.
Ο χαιρετισμός με ονοματοδοσία πελάτη
γ.
Ο θόρυβος του καθαρισμού vs η ηρεμία του πελάτη
δ.
Το τηλεφωνικό κέντρο.
Ε.
Οι τουαλέτες.
Διάρκεια
: 30 λεπτά